Predaj kávy široká nabídka kávy z celého světa

FAQ - často kladené otázky

Odstúpenie od zmluvy v rámci 14 dní. Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Samozrejme. Zákazník má právo podľa ustanovenia § 1837 Občianskeho zákonníka odstúpiť od kúpnej zmluvy po prevzatí zásielky v lehote 14 dní. Formulár na odstúpenie od zmluvy nájde každý zákazník v Emailu expedície pri objednávke. Avšak neprevzatia zásielky nie je odstúpenie od zmluvy v 14 dňovej lehote.

Ako obdržím zakúpený tovar?

Tovar zasielame k zákazníkom priamo cez zásielkovú firmu po celej EÚ, alebo na Výdajné miesta. Pred dodaním tovaru dostane každý zákazník na zadaný E-mail správu o expedícii a následne od zásielkovej služby správu (E-mail a SMS) s termínom doručenia vrátane kontaktu na zamestnancov, kde možno dobu doručenia dohodou zmeniť.

Musím byť registrovaný zákazník, aby som mohol nakúpiť?

Nemusíte. Na našich E-shopoch možno objednávky zadávať ako NEREGISTROVANÝ i ako REGISTROVANÝ zákazník.

Ako zistím stav svojej objednávky?

Pokiaľ je zákazník registrovaný, možno stav objednávky zistiť jednoducho v zákazníckej administrácii. Pokiaľ je zákazník neregistrovaný, môže vzniesť dotaz na stav objednávky telefonicky alebo E-mailom viď Kontakty.

Čo znamená tlačidlo Opakovať poslednú objednávku?

Pokiaľ zákazník využije túto voľby, systém automaticky zopakuje posledný objednávku a ponúkne až konečnú rekapituláciu na odsúhlasenie a odoslanie. (Len pre registrovaných zákazníkov).

Ako spoznám, že si môžem objednávku vyzdvihnúť?

Pri osobnom odbere alebo pri odbere na výdajnom mieste, zákazník dostane automaticky SMS a E-mail správu, že je objednávka pripravená na vyzdvihnutie.

Objednávku si nestihnem vyzdvihnúť, je možné predĺžiť rezerváciu objednávky?

Rezerváciu tovar u objednávky pre dlhšie lehotu na vyzdvihnutie možno predĺžiť. V tomto prípade nás prosím kontaktujte pozri Kontakty s touto požiadavkou.

Ako mám zadať reklamáciu?

Keďže každá objednávka prechádza dôkladnou kontrolou tovaru a expedície zásielky je monitorovaná kamerovým systémom až po nakládku zásielkovou službou, dochádza v 99,99% škody pri preprave. V tomto prípade musí zákazník podľa Obchodných podmienok reklamovať poškodenie zásielky pri preprave u zásielkovej služby (pre čo najrýchlejšie riešenie) pozri Reklamácia poškodených zásielok.

Kam môžem reklamovaný tovar zaslať?

Pokiaľ dôjde k reklamácii chybného tovaru (najmä sa to môže stať u elektrospotrebičov) musí zákazník podľa Obchodných podmienok zaslať alebo dodať chybný tovar k nám na predajňu viď Kontakty.

Čo všetko musím dodať na reklamáciu?

Ku zdarné reklamácii musí zákazník dodať chybný tovar a nákupný doklad.

Ako dlho budete reklamáciu riešiť?

Aj napriek snahe riešiť reklamácie čo najrýchlejšie, musíme niekedy chybný tovar nechať posúdiť u výrobcu. Prakticky trvá reklamácia 14 dní, ale podľa zákonnej lehoty danej Občianskym zákonníkom môže trvať až 30 dní od odovzdania reklamovaného tovaru.

Možno reklamáciu nejako urýchliť?

Bohužiaľ, reklamácie, zvlášť u tovaru ktoré musí byť zaslaný na posúdenie výrobcom nemožno urýchliť.