Predaj kávy široká nabídka kávy z celého světa

FAQ - často kladené otázky

Najčastejšie otázky

Odstúpenie od zmluvy v rámci 14 dní. Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Samozrejme. Zákazník má právo podľa ustanovenia § 1837 Občianskeho zákonníka odstúpiť od kúpnej zmluvy po prevzatí zásielky v lehote 14 dní. Formulár na odstúpenie od zmluvy nájde každý zákazník v Emailu expedície pri objednávke. Avšak neprevzatia zásielky nie je odstúpenie od zmluvy v 14 dňovej lehote.

Ako obdržím zakúpený tovar?

Tovar zasielame k zákazníkom priamo cez zásielkovú firmu po celej EÚ, alebo na Výdajné miesta. Pred dodaním tovaru dostane každý zákazník na zadaný E-mail správu o expedícii a následne od zásielkovej služby správu (E-mail a SMS) s termínom doručenia vrátane kontaktu na zamestnancov, kde možno dobu doručenia dohodou zmeniť.

Musím byť registrovaný zákazník, aby som mohol nakúpiť?

Nemusíte. Na našich E-shopoch možno objednávky zadávať ako NEREGISTROVANÝ i ako REGISTROVANÝ zákazník.

Ako zistím stav svojej objednávky?

Pokiaľ je zákazník registrovaný, možno stav objednávky zistiť jednoducho v zákazníckej administrácii. Pokiaľ je zákazník neregistrovaný, môže vzniesť dotaz na stav objednávky telefonicky alebo E-mailom viď Kontakty.

Čo znamená tlačidlo Opakovať poslednú objednávku?

Pokiaľ zákazník využije túto voľby, systém automaticky zopakuje posledný objednávku a ponúkne až konečnú rekapituláciu na odsúhlasenie a odoslanie. (Len pre registrovaných zákazníkov).

Ako spoznám, že si môžem objednávku vyzdvihnúť?

Pri osobnom odbere alebo pri odbere na výdajnom mieste, zákazník dostane automaticky SMS a E-mail správu, že je objednávka pripravená na vyzdvihnutie.

Objednávku si nestihnem vyzdvihnúť, je možné predĺžiť rezerváciu objednávky?

Rezerváciu tovar u objednávky pre dlhšie lehotu na vyzdvihnutie možno predĺžiť. V tomto prípade nás prosím kontaktujte pozri Kontakty s touto požiadavkou.

Ako mám zadať reklamáciu?

Keďže každá objednávka prechádza dôkladnou kontrolou tovaru a expedície zásielky je monitorovaná kamerovým systémom až po nakládku zásielkovou službou, dochádza v 99,99% škody pri preprave. V tomto prípade musí zákazník podľa Obchodných podmienok reklamovať poškodenie zásielky pri preprave u zásielkovej služby (pre čo najrýchlejšie riešenie) pozri Reklamácia poškodených zásielok.

Kam môžem reklamovaný tovar zaslať?

Pokiaľ dôjde k reklamácii chybného tovaru (najmä sa to môže stať u elektrospotrebičov) musí zákazník podľa Obchodných podmienok zaslať alebo dodať chybný tovar k nám na predajňu viď Kontakty.

Čo všetko musím dodať na reklamáciu?

Ku zdarné reklamácii musí zákazník dodať chybný tovar a nákupný doklad.

Ako dlho budete reklamáciu riešiť?

Aj napriek snahe riešiť reklamácie čo najrýchlejšie, musíme niekedy chybný tovar nechať posúdiť u výrobcu. Prakticky trvá reklamácia 14 dní, ale podľa zákonnej lehoty danej Občianskym zákonníkom môže trvať až 30 dní od odovzdania reklamovaného tovaru.

Možno reklamáciu nejako urýchliť?

Bohužiaľ, reklamácie, zvlášť u tovaru ktoré musí byť zaslaný na posúdenie výrobcom nemožno urýchliť.

 

Ako nakupovať bez DPH na export v EÚ?

podľa ZÁKONA Českej republiky z 1. apríla 2004 č. 235/2004 Zb. o dani z pridanej hodnoty.

Fakturácia bez dph na export NIE JE automatický proces!

1. Vykonajte registráciu v Eshope

2. Odošlite žiadosť s požiadavkou na fakturáciu bez dph na e-mail: info@predajkavy.sk spolu s kópiou Osvedčenie o registrácii pre daň z pridanej hodnoty

Dodávateľ má právo overiť platnosť daňového identifikačného čísla (IČ DPH) a overiť, že s týmto údajom môže odberateľ nakladať

3. Po overení Vášho IČ DPH v systéme VIES a potvrdenie (Emailom) Vám bude nastavená k Vašej registrácii fakturácie bez DPH

4. Fakturácia bez DPH sa vzťahuje LEN k schválenej registráciu a na budúce objednávky

5. Po prihlásení na Eshope, v poslednom kroku objednávky bude cena bez DPH, ktorá bude účtovaná

6. Typy platieb:

Platba kartou alebo prevodom online - účtovaná čiastka je už bez dph

Platba prevodom vopred na účet - Výzva k platbe k uhradeniu je už bez dph

7. Len pre platcov dph

8. Vydané faktúry nemožno spätne upraviť

9. DPH spätne nevraciame

10. Tovar zasielame iba do krajiny EÚ, kam bola vystavená faktúra