Nákup v: CZK / EUR

Ako nakupovať

Kamenná predajňa České Budějovice:

  • Možnosť parkovania pred predajňou
  • Otváracia doba: Po - Pia: 9:00 - 17:30
  • Tovar označený "skladom" je skutočne skladom na predajni
  • Nulový poplatok za vyzdvihnutie tovaru
  • Platba v hotovosti, platobnou kartou alebo prevodom


Telefonicky:

  • Mobilný telefón: +420 734 215 588

  Pri objednávaní tovaru ak ste nový zákazník uveďte tieto informácie:

  • Meno a priezvisko popr. názov firmy
  • Dodaciu adresu
  • Fakturačnú adresu (ak je odlišná od dodacej adresy)
  • Kontaktný telefón (pre vodiča zásielkové služby pre dodanie)
  • Email (tu bude zaslaný iba informačný email Vašej zásielky a podacie číslo, kde môžete sledovať Vašu zásielku)
  • Pri objednávaní tovaru ak ste stály zákazník nám stačí len priezvisko alebo názov firmy

 
Emailové objednávky:

Objednávku stačí odoslať na adresu info@predajkavy.sk - do objednávky nám prosím uveďte:

  • Meno a priezvisko popr. názov firmy
  • Dodaciu adresu
  • Fakturačnú adresu (ak je odlišná od dodacej adresy)
  • Kontaktný telefón (pre vodiča zásielkové služby pre dodanie)
  • Email (tu bude zaslaný iba informačný email Vašej zásielky a podacie číslo, kde môžete sledovať Vašu zásielku)
  • Položky tovaru a počet kusov (môžeme Vám zaslať len tovar, ktoré je označené "skladom" alebo počet kusov ktorý je skladom - ak je pri položke uvedený. Ak nie je tovar skladom, oznámime Vám po dotazu jeho dostupnosť)

 
E-shop:

VÝBER TOVARU

  • Z ponuky v hornom menu si môžete vybrať tovar podľa značiek alebo filtrácie.
  • Voľba meny CZK / EUR v hornej sekcii E-shopu. Daňový doklad potom bude vo vybranej mene.
  • Vybraný produkt vložte do košíka buď pomocou tlačidla "KOŠÍKA" alebo v detaile.
  • Počet kusov zvýšite tým, že kliknete niekoľkokrát na tlačidlo "KOŠÍKA" alebo v detaile zadáte požadovaný počet šípkami. Počet kusov môžete upraviť aj pri dokončovaní objednávky.
  • Systém Vás informuje vyskakovacím oknom o obsahu košíka.
  • Ak dosiahnete na Výhodnú ponuku množstvom, Eshop automaticky prepočíta cenu podľa cenníka Výhodná ponuka.
  • Pokračujte v nákupe alebo prejdite na odoslanie objednávky tlačidlom "KOŠÍK - Prejsť na košík" v pravom hornom rohu alebo vo vyskakovacom okne.


POLOŽKY V KOŠÍKU

  • Nákupný košík je možné priebežne kontrolovať stlačením tlačidla "Košík - Prejsť na košík".
  • Položky v košíku je možné mazať alebo upravovať ich počet.
  • Pre zmenu počtu kusov v košíku zadajte počet v poli alebo tlačidlami + a -. Eshop cenu automaticky prepočíta podľa množstva tovaru v košíku, kde uvádzame celkovú cenu bez dopravy s dph.


KONTROLA A ÚPRAVA OBJEDNÁVKY

  • Ak máte vybrané a chcete odoslať objednávku, prejdite do košíka pomocou tlačidla "Košík - Prejsť na Košík"
  • Prekontrolujte, popr. upravte počet kusov u jednotlivých položiek
  • Pre pridanie ďalší tovar jednoducho kliknite na výber v menu alebo ikonu POKRAČOVAŤ V NÁKUPE- objednávka zostane uložená.
  • Tlačidlom "ZMAZAŤ" v košíku zmažete požadovanú položku.
  • Uistite sa, či naozaj chcete vybraný tovar a pokračujte tlačítkom "POKRAČOVAŤ K OBJEDNÁVKE"


REGISTRÁCIA NOVÉHO UŽÍVATEĽA

  • V sekcii "Prihlásenie / Registrácia" v ďalšom kroku objednávky si môžete vybrať či chcete objednávku vykonať bez registrácie alebo ste už registrovaný zákazník alebo sa chcete zaregistrovať pre čerpanie výhod. Pri registrácii vyplňte všetky povinné položky a potvrďte registráciu, potom Vám bude zaslaná potvrdzovací Emailová správa.
  • Registrácia nie je podmienkou na dokončenie objednávky


PRIHLÁSENIE UŽÍVATEĽA DO SYSTÉMU

  • Zadaním Vášho prihlasovacieho emailu a hesla sa prihlásite do systému a môžete už bez problémov objednávať naše produkty.
  • Ak ste náhodou zabudli/a heslo, stačí kliknúť na "Prihlásenie" ďalej "Zabudnuté heslo". Zadajte Vašu prihlasovaciu emailovú adresu a odošlite tlačítkom "ODOSLAŤ". Vaše prihlasovacie údaje Vám budú vygenerované a obratom zaslané na E-mail.
  • V zákazníckej administrácii máte prehľad o histórii objednávok a nájdete tu doklady - Zálohové faktúry a Faktúry, ktoré si môžete kedykoľvek stiahnuť.
  • Po prihlásení budú v E-shope pri jednotlivých produktoch zobrazené ceny vrátane DPH, ktoré prislúchajú zákaznícke kategóriu, v ktorej sa nachádzate.


OBJEDNÁVKA BEZ REGISTRÁCIE

V sekcii "Prihlásenie / Registrovať" v ďalšom kroku objednávky si môžete vybrať objednávku bez registrácie. Potom vyplníte Dodacie adresu, popr. Fakturačné údaje. Musíte súhlasiť s Obchodnými podmienkami a spracovaním osobných údajov pre účely objednávky. V ďalších kroku je potrebné vyplniť Spôsob dopravy a platby. Zobrazí sa Vám rekapitulácia objednávky a Vami zadaných údajov a popr. nám môžete zaslať odkaz cez pole "Poznámka". Potom kliknite vpravo dole na tlačidlo "ULOŽIŤ A POKRAČOVAŤ"

SPÔSOBY A CENY DORUČENIA

  • Zvoľte spôsob dopravy a platby.
  • Ak máte záujem zásielku odoslať na Výdajné miesto zaškrtnite pole Výdajné miesta SK DHL a do poľa Výdajné miesta zadajte názov mesta. Eshop Vám ponúkne v danom meste dostupná Výdajná miesta.
  • Po vybraní typu dopravy, vyberte vpravo typ platby, ktorý Vám najviac vyhovuje
  • Cena za dopravu, tovar a celkovú objednávku sa automaticky zobrazí v Celkovom zhrnutie.


DOKONČENIE OBJEDNÁVKY

  • Ak všetky údaje súhlasia, odošlite objednávku kliknutím vpravo dole na ikonu "DOKONČIŤ OBJEDNÁVKU"
  • Objednávka je odoslaná a na Eshope sa Vám zobrazia krátka rekapitulácia s potvrdením o odoslaní objednávky a číslom.


POTVRDENIE PRIJATÉ OBJEDNÁVKY
 

  • Na Váš zadaný Email je následne odoslané automatické potvrdenie objednávky so všetkými údajmi (u platby vopred na účet Výzva k platbe)
  • Skontrolujte objednávku
  • Pokiaľ chcete objednávku zmeniť alebo nesúhlasí zadané údaje, ihneď nás kontaktujte: E-mailom: info@predajkavy.sk alebo telefonicky: +420 734 215 588
  • Pri komunikácii s nami vždy uvádzajte číslo objednávky.
  • V momente odoslania sa Vaša objednávka začína spracovávať, o stave expedície objednávky budete informovaní Emailom.
  • Bežne odosielame zásielkovou službou DHL každý deň do 16.00.


 PO DORUČENIE / PREVZATIE TOVARU

  • Tovar si po doručení ihneď pečlivo skontrolujťe.
  • Ak zistíte akékoľvek poškodenie zásielky, je nutné ihneď reklamovať u prepravnej služby a spísať protokol o poškodení. Pozri odkazy na Eshope v sekcii Reklamácia poškodených zásielok


V Českých Budějoviciach, dňa 01. 01. 2018

© 2006 -2018 Orfeo Office s.r.o.